Desi avem pandemie iar economia globala nu mai este la nivelul anilor trecuti, piata aplicatiilor Android si iOS prospera. De fapt, utilizatori din toata lumea au cheltuit o suma incredibila pe aplicatii Android si iOS in cele 3 zile ale Craciunului din 2020.
E destul de clar de ce dezvoltarea de aplicatii Android si iOS poate fi o afacere profitabila. Conform celor de la Sensor Tower, pe baza datelor si estimarilor lor, s-a indicat faptul ca utilizatorii iOS si Android au cheltuit in total o suma de 400 de milioane de dolari pe aplicatii doar in timpul Craciunului.
Daca credeati ca pandemia globala a afectat economia, si chiar asa e, totusi, piata aplicatiilor este imuna la pandemie si la afectarea economiei.
Datele indica faptul ca suma de 400 de milioane de dolari reprezinta de fapt o crestere de 34,5% fata de aceeasi perioada a anului 2019, mai exact suma de 300 de milioane de dolari din perioada Craciunului din 2019.
Datele lor au indicat, de asemenea, ca jocurile mobile iOS si Android au contribuit la un procent semnificativ din suma generata de Craciun, cei de la Sensor Tower precizand ca suma cheltuita pe jocuri in timpul Craciunului din 2020 a crescut cu 27% in comparatie cu anul precedent.
Este o crestere fata de anul precedent cand utilizatorii au cheltuit aproximativ 232,4 milioane de dolari, spre deosebire de Craciunului anului 2020 in care consumatorii au cheltuit 295,6 milioane de dolari pe jocuri.
Acestea fiind spuse, nu ar trebui sa fie surprinzator faptul ca cheltuim sume record pe aplicatii Android si iOS in ultima vreme. Multi oameni sunt supusi lockdown-ului si nu pot calatori din cauza coronavirusului, asa ca acestia exploreaza modalitati alternative de a se mentine ocupati. Ce parere ai despre aceasta stire foarte interesanta? Si tu ai cumparat aplicatii Android sau iOS in cele 3 zile ale Craciunului in 2020?