In acest moment, Spotify este lider in ceea ce priveste streamingul de muzica. Serviciul de streaming de muzica Apple Music vine din urma lui Spotify si, dupa cum s-a auzit, acesta are in jur de 60 de milioane de abonati.
Cu toate acestea, se pare ca serviciul de streaming de muzica cu cea mai spectaculoasa crestere este Amazon Music. Conform Financial Times, acest serviciu creste rapid.
Stirea sustine ca platforma aceasta a crescut cu aproximativ 70% in 2018, ajungand la circa 32 de milioane de abonati. E adevarat, inca este in urma companiilor Apple si Spotify.
Dar daca va putea sa-si mentina cresterea, cel mai probabil serviciul de muzica Amazon Music va reusi sa le depaseasca. Stirea mai adauga faptul ca Spotify creste cu o viteza mai mica, de 25% pe an.
Amazon Music este un serviciu de muzica mai nou, deoarece a fost lansat abia in 2016. Similar cu serviciul de streaming de muzica al Apple, cel al Amazon are avantajul clientilor de boxe inteligente (Echo) pentru care Amazon Music Unlimited a fost optimizat.
De asemenea, se pare ca serviciul de muzica cu crestere rapida atrage oameni mai in varsta. 14% dintre abonatii sai au varste de 55 de ani si peste, spre deosebire de Spotify ai caror abonati de 55 de ani si peste totalizeaza numai circa 5% dintre toti utilizatorii.
Conform directorului Amazon Music, Steve Boom, „Nu luptam pentru aceiasi clienti ca toti ceilalati. Pentru ca industria sa-si atinga intregul potential, nu putem avea in vedere numai tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 22 de ani”.
Circula stiri conform carora compania are planuri de a lansa o optiune cu sunet de inalta calitate a Amazon Music. De asemenea, s-a spus ca compania are de gand sa lanseze noi boxe Echo cu o calitate audio mai buna.