Unii angajati si directori ai companiei Amazon din SUA ar fi incalcat o anumita regula a gigantului, in incercarea lor de a crea produse cu brandul companiei la care lucreaza. Gigantul a anuntat ca deschide o ancheta interna pentru a afla daca acea regula a fost incalcata de angajatii si directorii sai.
Asa cum unii poate cunosc, gigantul din Statele Unite are propriile produse cu brand Amazon in gama sa AmazonBasics. Aceste produse cu brandul companiei variaza de la lucruri precum suporturi de monitor la saculeti pentru cabluri si asa mai departe.
Ne imaginam ca Amazon are propriile modalitati pe care le foloseste pentru a decide daca sa fabrice un produs sau sa intre intr-o categorie de bunuri cu brandul sau.
Dar acum am aflat una dintre acele modalitati. Conform unei stiri de The Wall Street Journal, se pare ca anumiti angajati si directori ai Amazon au exploatat datele vanzatorilor terti pentru a crea bunuri cu acest brand.
Utilizand aceste date, s-a permis angajatilor si directorilor companiei din SUA sa creeze produsele cu brandul gigantului, dar si sa decida daca ar trebui sau nu sa intre intr-o noua categorie de produse.
Acest lucru se realizeaza prin studierea vanzarilor, a cheltuielilor de marketing si a propriei cote de vanzari a Amazon. Trebuie remarcat faptul ca Amazon are in aplicare o regula care interzice companiei sa foloseasca date de la vanzatorii sai, dar stirea sustine ca angajatii si directorii au gasit solutii ocolitoare, cum ar fi faptul ca au cerut analistilor sa creeze rapoarte si sa agrege date.
Intre timp, compania Amazon din Statele Unite a oferit un punct de vedere. Aceasta a reiterat ca interzice strict lucratorilor sai sa foloseasca informatiile vanzatorilor pentru a proiecta produse cu brandul sau si ca a lansat o ancheta interna pentru a vedea daca regula a fost incalcata de directori si de angajati.