Luna trecuta, compania Netflix s-a tinut de promisiunea de a fi mai transparenta cu privire la informatiile de vizionare cand a dezvaluit ce record a stabilit filmul de comedie „Murder Mystery” in care joaca actorii Adam Sandler si Jennifer Aniston.
Netflix a fost in mod traditional destul de discreta cu privire la informatiile de vizionare pentru filmele si serialele sale originale, dar recent compania a devenit mai deschisa.
Uneori, Netflix va dezvalui cat de multi spectatori au vizionat un anumit lungmetraj pentru a da o idee cu privire la succesul acestuia. Prin aceasta masuratoare, filmul „Murder Mystery” cu Adam Sandler a doborat recordurile de vizionare pe Netflix.
Compania Netflix a confirmat pe Twitter ca 30.869.863 de conturi au urmarit Murder Mystery in primele trei zile dupa ce comedia cu Adam Sandler si Jennifer Aniston a ajuns pe serviciul de streaming.
Compania a subliniat ca Murder Mystery a avut cel mai mare weekend de deschidere pentru un film marca Netflix. Acel numar de vizionare a filmului Murder Mystery de record a fost defalcat in 13.374.914 de conturi din Statele Unite si Canada, in timp ce restul de 17.494.949 de conturi provin din restul lumii.
Unele dintre celelalte date pe care compania le-a confirmat anterior includ numarul de 52 de milioane de conturi care au urmarit Triple Frontier in weekendul de deschidere.
De asemenea, anterior a dezvaluit ca Bird Box, cunoscutul thriller horror, a fost urmarit de 45 de milioane de conturi in doar o saptamana anul trecut.
In acel numar pentru Murder Mystery nu s-au luat in calcul oamenii care poate au urmarit filmul timp de cateva minute si mai apoi au decis sa urmareasca altceva. Netflix a explicat anterior ca ia in calcul o vizionare numai atunci cand un utilizator a urmarit peste 70% dintr-un film.