Compania Apple din Cupertino a impartasit o noua reclama hilara pe canalul sau de YouTube, reclama care evidentiaza caracteristica Depth Control de pe smartphone-ul iPhone XR. In reclama, un grup de femei se uita la niste fotografii. Una dintre ele observa ca fiul sau a fost blurat in fundalul imaginii.
Compania Apple din orasul american Cupertino a dorit cu adevarat ca iPhone XR sa se vanda bine. Smartphone-ul iPhone XR reprezinta o alternativa mai ieftina a companiei Apple pentru cei care nu vor sa plateasca 1000 de dolari pentru Xs.
Compania din Cupertino a lansat tot felul de oferte si reduceri pentru acesta, iar acum a lansat si o noua reclama care ii evidentiaza capacitatile.
Acea reclama este una hilara, intrucat vorbeste despre caracteristicile camerei lui iPhone XR. Acest smartphone, desi are doar o singura camera in partea din spate, este capabil de un efect bokeh similar cu cel al lui Xs.
De asemenea, reclama hilara a companiei din Cupertino evidentiaza faptul smartphone-ul este capabil sa ajusteze efectul bokeh dupa ce fotografia este capturata, o caracteristica pe care Apple a implementat-o in iOS 12.
Ramane de vazut daca acea reclama a Apple va fi suficienta pentru a compensa cererea redusa pentru smartphone-urile sale mai noi. Cu toate acestea, ca sa fim cinstiti, iPhone XR pare a se vinde mai bine decat Xs si Xs Max.
Este adevarat ca nu are ecran OLED si ca foloseste in partea din spate o singura camera in loc de doua, dar cei care doresc un smartphone Apple ieftin, iPhone XR ar putea fi numai bun.
Se zvoneste ca Apple va continua sa ofere un iPhone LCD in gama sa, cel putin pana in 2020 cand se asteapta ca compania va trece pe deplin la OLED. Ramane de vazut daca aceste smartphone-uri vor avea preturi omenesti.
https://youtu.be/IKok5dykRBM