Ultimul an nu a fost unul deosebit de bun pentru reputatia companiei Facebook. Reteaua sociala a CEO-ului Mark Zuckerberg nu a mai fost locul in care tinerii isi petrec timpul liber atat de mult si a devenit mai degraba o retea sociala de pe care utilizatorii incearca sa-si stearga conturile.
Asta din cauza unor scandaluri de confidentialitate care afecteaza Facebook pana si in ziua de azi. Cu toate acestea, CEO-ul retelei sociale Facebook, Mark Zuckerberg, spera sa ne recastige increderea.
Intr-o postare de pe site-ul Facebook alcatuita de CEO-ul Mark Zuckerberg, acesta promite ca compania va pune in viitor mai mult accent pe confidentialitate.
CEO-ul Mark Zuckerberg al retelei sociale recunoaste acest lucru e contraintuitiv pentru companie, dar el crede de asemenea ca va reusi acest lucru pentru utilizatorii sai.
„Inteleg ca multi oameni nu cred ca Facebook poate sau vrea sa construiasca o platforma bazata pe contidentialitate. Asta pentru ca sincer nu avem in prezent o reputatie puternica pentru construirea de servicii de protectie a confidentialitatii si pentru ca ne-am concentrat pana acum pe instrumente pentru sharing mai deschis. Dar am aratat in repetate randuri ca putem evolua pentru a construi serviciile pe care oamenii le doresc cu adevarat, inclusiv mesageria privata si Povestile”.
CEO-ul retelei sociale continua prin a evidentia unii dintre pasii pe care compania ii va urma pentru a asigura o mai buna confidentialitate pentru utilizatorii sai.
Printre acestia se numara „reducerea permanentei”, ceea ce inseamna ca postarile nu vor fi pastrate pentru totdeauna. De asemenea, CEO-ul Mark Zuckerberg al retelei sociale Facebook vorbeste despre lucruri precum centrele de date pe care compania le-a ales in trecut pentru a evita tarile cunoscute pentru incalcarea drepturilor omului, cum ar fi confidentialitatea sau libertatea de exprimare.
Nu suntem siguri daca toate astea vor fi suficiente pentru ca reteaua sociala Facebook a CEO-ului Mark Zuckerberg sa-si recastige increderea utilizatorilor, asa ca va trebui sa asteptam si sa vedem daca directorul executiv Mark Zuckerberg al retelei sociale Facebook va reusi in ceea ce isi propune.