Compania Amazon de comert electronic din Statele Unite a anuntat ca a decis sa inchida un program controversat pe care l-a lansat pentru clientii sai.
Desi compania nu a explicat de ce inchide acel program controversat, un purtator de cuvant al companiei a declarat pentru publicatia CNBC ca inchide acel program care foloseste invatare automata.
Cui nu-i plac gratuitatile? La fel ca darurile, nu e grozav daca intr-o zi cineva iti ofera din senin ceva ce ti-ar placea? Acest lucru suna bine pe hartie, dar atunci cand darurile sunt oferite de Amazon poate fi destul de infiorator, mai ales ca compania se bazeaza pentru asta pe informatii precum achizitiile anterioare.
In caz ca nu stiati, Amazon a rulat anterior un program controversat in care compania a trimis mostre gratuite clientilor pe baza achizitiilor anterioare. Acestea sunt mostre in legatura cu care Amazon considera ca clientii ar putea fi interesati sa le cumpere.
Se foloseste invatarea automata pentru a stabili ceea ce si-ar dori clientii. Spunem „a rulat” un program controversat pentru ca se pare ca compania a decis sa-l inchida pentru clientii sai.
Nu e clar de ce a decis sa-l inchida. Insa, conform unei declaratii oferite pentru CNBC, un purtator de cuvant al Amazon a spus: „Amazon testeaza si lanseaza constant noi lucruri pentru a inova in numele clientilor. In acest moment, am decis sa intrerupem programul de mostre”.
Intr-un fel, e destul de clar ca unii oameni sunt incantati ca programul controversat al Amazon se inchide, deoarece poate parea infiorator, cum am spus. Gratuitatile sunt intotdeauna bune, dar nu e clar daca clientii se simt prea confortabil cand li se trimit mostre in legatura cu care un computer considera ca acestia ar putea fi interesati sa le cumpere in viitor.