In cultura populara, anumite tari sunt asociate cu anumite produse – berea cu Germania, covoarele cu Turcia si electronicele cu Japonia. In aceasta luna, Fixr a crezut ca ar fi distractiv sa creeze o harta a lumii care sa prezinte cele mai cautate produse pe Google pentru fiecare tara.
Aceasta harta se bazeaza pe functia de autocompletare a Google care ofera utilizatorilor sugestii bazate pe cautari comune de produse ale altor efectuate de utilizatori.
Desi aceasta harta nu este corecta din punct de vedere stiintific, rezulta niste rezultate destul de amuzante si unele foarte discutabile. Folosind formula „Cat costa un produs X in (tara Y) in bara lor de cautare Google, acestia au descoperit ce doresc sa stie utilizatorii Google. Cei de la iFixr au dat de urmatoarele autocompletari ale Google:
-Cat de mult costa un rinichi un Iran
-Cat de mult costa o prostituata in Brazilia
-Cat de mult costa un pepene in Japonia (ciudat rau)
-Cat de mult costa o rinoplastie in Coreea de Sud
Acestea sunt numai cateva dintre autocompletarile Google. Restul cautarilor Google de produse le puteti vedea mai jos.
Anumite tari sunt asociate in cultura populara cu anumite produse. Germania este asociata cu berea, Japonia cu electronicele, iar Turcia cu covoarele. Dar aceste stereotipuri nu se potrivesc cu ce cauta oamenii pe internet.
In acesta luna, website-ul Fixr.com a format o harta cu cele mai cautate lucruri pe Google pentru fiecare tara in parte. S-a folosit formula „Cat costa x (produsul) in y (tara)”. Desi rezultatele pot fi influentate de istoricul de cautare, de momentul si locul cautarii, acestea ne arata aproximativ cum ar trebui sa percepem tarile respective, dupa produsele pe care le cauta.
De exemplu, cei din Rusia vor sa afle cat costa un avion de lupta MIG, cei din Coreea de Sud vor sa afle cat costa o operatie estetica, iar romanii sunt interesati de case.
Europa
Asia
Africa
America de Sud
America de Nord
Australia
Antarctica