Ca urmare a succesului smartphone-ului premium si de varf OnePlus 6, producatorul chinez a castigat o mare cota de piata pe segmentul premium in India in cel de-al doilea trimestru al acestui an, conform unor date. Producatorul Samsung are o cota de piata de 34% pe segmentul telefoanelor premium in India, iar Apple 14%.
Din cauza faptului ca diferite tari au oameni cu nevoi, prioritati si bugete diferite, exista motive pentru care unele companii prospera si altele nu.
Sa luam ca exemple companii precum Nokia si BlackBerry. Ambele companii au continuat sa prospere pe anumite piete mult timp dupa ce popularitatea lor a scazut in Statele Unite.
Acum se pare ca, in India, producatorul OnePlus ii termina pe jucatorii mai mari precum Samsung si Apple. Potrivit datelor firmei de cercetare de piata Counterpoint Research, se pare ca producatorul OnePlus detine aproximativ 40% din piata de smartphone-uri premium (definite ca telefoane cu preturi de peste 30.000 de rupii) in India in cel de-al doilea trimestru al acestui an.
De asemenea, datele arata ca producatorii OnePlus, Samsung si Apple au reprezentat 88% din piata de smartphone-uri premium din India, dar, desi acesta pare a fi un procent important, cu un trimestru in urma procentul era de 95% in India, asa ca acest lucru arata ca o parte din cota de piata din India este furata de producatori de smartphone-uri din China, cum ar fi Huawei si Vivo, pe langa HMD Global si LG.
Datele Counterpoint Research arata, de asemenea, ca OnePlus 6 este cel mai bine vandut smartphone de pe piata premium, urmat de smartphone-urile premium Samsung Galaxy S9 si OnePlus 5T.
Neil Shah de la Counterpoint Research a fost citat spunand, „Atentia constanta asupra smartphone-urilor de varf si conectarea fara precedent a comunitatii au ajutat OnePlus sa castige increderea utilizatorilor si sa raspandeasca popularitatea brandului din vorba in vorba”.