Conform inscrierii unei noi marci comerciale de catre ByteDance, aceasta companie va lansa o noua aplicatie de muzica cu care ar putea concura cu aplicatiile Spotify si Apple Music. Compania a inscris in Statele Unite marca comerciala „TikTok Music”.
Avand in vedere ca muzica e importanta pentru TikTok, nu ar fi surprinzator daca compania ar lansa o aplicatie proprie de streaming de muzica.
Niste brevete descoperite de Insider indica faptul ca compania lucreaza la asta. ByteDance, compania care detine TikTok, a depus in luna mai o marca comerciala la Biroul pentru Brevete si Marci Comerciale din Statele Unite, pentru „TikTok Music”.
Depunerea indica faptul ca TikTok Music va permite utilizatorilor sa cumpere, sa redea, sa distribuie si sa descarce muzica, dar si sa creeze, distribuie si sa recomande liste de redare, sa posteze comentarii si sa transmita prin livestream audio si video.
In luna noiembrie a anului trecut, ByteDance a inscris aceeasi marca comerciala „TikTok Music” si in Australia. Compania are deja experienta cu streaming-ul de muzica.
In 2020, Resso, aplicatia de streaming de muzica, a fost lansata de ByteDance in India, Brazilia si Indonezia. Unele dintre functiile Resso sunt mentionate si in depunerea marcii comerciale pentru „TikTok Music”, inclusiv capacitatea de a crea liste de redare, distribuirea melodiilor pe social media si interactionarea cu comunitatea aplicatiei.
De asemenea, ByteDance foloseste TikTok pentru a-i aduce pe utilizatori catre Resso. The Information relateaza faptul ca aplicatia TikTok din Brazilia vine cu un buton care ii duce pe utilizatori catre Resso pentru a asculta versiunea completa a melodiei de care sunt interesati. Acest lucru contribuie la mentinerea utilizatorilor in ecosistemul ByteDance.