Internetul si social media determina sa fie foarte usor sa promovezi cauze bune. YouTube prezinta acum cateva functii pentru a ajuta organizatiile nonprofit, de caritate si altele sa-si monetizeze continutul si sa stranga bani direct de pe platforma de clipuri video.
Cand vine vorba despre monetizarea clipurilor video pe YouTube, exista anumite criterii pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a te califica.
Acestea implica de obicei un numar minim de vizualizari, sa ai un anumit numar de abonati si asa mai departe, ceea ce inseamna ca organizatiilor nonprofit le-ar putea fi greu sa indeplineasca aceste criterii de monetizare, mai ales daca continutul lor nu este la fel de „distractiv”.
Cu toate acestea, avand in vedere ca YouTube este mai mult decat o platforma pentru ca utilizatorii sa urmareasca clipuri video amuzante, organizatiile nonprofit folosesc platforma pentru a incerca sa raspandeasca mesajul muncii pe care o depun, iar recent YouTube a anuntat unele instrumente noi de monetizare care vor ajuta aceste organizatii nonprofit sa stranga bani pentru cauzele lor.
Intr-o imagine se poate vedea ca YouTube va prezenta un instrument de monetizare Fundraisers. Acesta va permite creatorilor de continut sa introduca o modalitate de a strange bani, prin donatiile utilizatorilor.
Exista, de asemenea, o caracteristica comunitara de monetizare si strangere de bani pe YouTube care intr-un fel functioneaza ca Indiegogo si Kickstarter, organizatiile nonprofit stabilesc un obiectiv de finantare, iar utilizatorii pot dona bani.
Exista o bara de progres care arata cat de aproape (sau departe) sunt organizatiile nonprofit de atingerea obiectivului lor. Retineti ca acestea sunt doar cateva dintre caracteristicile de monetizare ale YouTube care au fost anuntate si, pana in prezent, acestea sunt inca in stadiu beta pentru anumite grupuri si organizatii nonprofit, dar ne asteptam ca in cele din urma vor incepe sa se indrepte catre mai multi utilizatori.