Chiar inainte sa se desprinda de eBay, serviciul de transfer de bani al companiei PayPal din Statele Unite a cautat in mod constant noi modalitati de a-i desparti pe clienti de banii cash.
Aceasta companie de plati si transfer de bani nu s-a indepartat prea mult de competentele sale de baza, cumparand in trecut companii de plati precum Braintree, Xoom si iZettle.
Dar ultima companie cumparata de PayPal din SUA o va implica si mai mult in spatiul de cumparaturi online. PayPal cumpara pentru 4 miliarde de dolari un serviciu care le permite utilizatorilor sa economiseasca bani la cumparaturi, cum ar fi prin cupoane de reduceri.
Aceasta este cea mai mare cumparare realizata vreodata de PayPal pentru a simplifica si personaliza experienta de cumparaturi pentru consumatori, in acelasi timp usurand unor peste 30.000 de retaileri obtinerea acestor clienti prin platile online.
Peste 17 milioane de oameni folosesc ca aplicatie sau extensie de browser acel serviciu cumparat de compania PayPal pentru 4 miliarde de dolari. Odata instalata, aplicatia monitorizeaza modificarile de pret pe site-urile web ale retailerilor, dar poate si introduce automat coduri de cupoane de reducere a pretului.
Daca nu sunt disponibile cupoane, aplicatia poate oferi puncte de loialitate care pot fi rascumparate prin carduri cadou. Avand in vedere ca PayPal are deja 24 de milioane de comercianti online, cea mai noua companie cumparata, pentru 4 miliarde de dolari, ii va permite sa targeteze si sa personalizeze mai bine experientele pentru consumatori aproape imediat dupa ce acestia sosesc pe platforma online a unui comerciant online.
Avand in vedere ca companii precum Apple, Google si Facebook se implica din ce in ce mai mult in domeniul platilor, captand atentia cumparatorilor la inceputul vizitei lor, acest lucru ar oferi companiei PayPal din Statele Unite stimulentul necesar pentru a deveni mai mult decat un serviciu de plati.