Bank of America are o multime de clienti mobili, peste 25 de milioane ca sa fim precisi, iar acum acestia vor putea sa incerce un nou tip de serviciu prin intermediul Erica, asistentul virtual al bancii.
Bank of America a inceput practic lansarea asistentului virtual Erica in martie. Acesta permite clientilor sa efectueze sarcini de banking prin comenzi vocale, texte si chiar gesturi in aplicatia mobila Bank of America.
Clientii Bank of America pot utiliza asistentul virtual Erica pentru a efectua o mare varietate de sarcini, cum ar fi analizarea tranzactiilor anterioare, vizualizarea facturilor si gestionarea platilor, gasirea informatiilor despre cel mai apropiat ATM, blocarea si deblocarea cardurilor de debit si multe altele.
Avand in vedere ca asistentul virtual este propulsat de inteligenta artificiala, cunostintele sale legate de banking si servicii financiare cresc cu fiecare interactiune cu clientii.
„In timp, Erica va avea cunostinte pentru nu numai a te ajuta sa platesti un amic sau sa-ti inregistrezi tranzactiile la un anumit comerciant, ci te va ajuta si sa iei decizii financiare mai bune, analizand obiceiurile si oferind indrumari”, spune Aditya Bhasin, liderul pentru tehnologia de gestionare a averii de la Bank of America.
In lunile urmatoare, asistentul virtual Erica va putea trimite clientilor notificari proactive cu privire la facturile si platile viitoare, va identifica modalitati prin care acestia pot economisi mai mult, sa gestioneze cardurile de credit si de debit si sa notifice modificarile cardului, sa evidentieze costurile abonamentelor viitoare si multe altele. Bank of America spune ca a inceput sa lanseze asistentul virtual Erica pe tot teritoriul Statelor Unite si ca lansarea va continua pana in aceasta luna.