Luni a aparut o pana la anumite servicii ale companiei Google din Statele Unite, acestea nemaiputand fi accesate. Acum, compania din SUA a detaliat cauzele pentru care a avut loc acea pana a serviciilor sale.
Luni, servicii Google precum Gmail si Drive au avut o pana timp de aproximativ 45 de minute. In urma incidentului, compania a declarat ca va ancheta.
Intr-o postare reperata de 9to5Google, compania si-a impartasit concluziile. In centrul intreruperii s-a aflat munca companiei pentru a migra catre User ID Service care are ca scop identificarea informatiilor de logare ale conturilor.
Pana provine din octombrie cand compania a tranzitat la un nou sistem pentru alocarea resurselor de sistem, pastrand in acelasi timp parti ale sistemului anterior.
Pastrand acele componente anterioare, acestea au furnizat in mod incorect o eroare conform careia utilizarea lor era la zero. Pana s-ar fi produs mai devreme daca Google nu implementa o perioada de gratie.
Din pacate, acea remediere a expirat, iar sistemele sale s-au comportat de parca problema ar fi reala. Google a implementat masuri de siguranta pentru a preveni aceste nereguli, dar nu au fost create pentru a gestiona incidentul care a aparut luni.
Desi inginerii companiei din Statele Unite au reusit sa remedieze eroarea serviciilor, Google sustine ca intentioneaza sa implementeze noi masuri pentru ca acel incident sa nu mai aiba loc pentru serviciile sale.
Indeosebi, unul dintre obiectivele sale este de a imbunatati pe viitor comunicarea atunci cand apare o pana la serviciile sale. De asemenea, compania Google din Statele Unite intentioneaza sa-si imbunatateasca sistemele de monitorizare, astfel incat sa poata detecta mai devreme configuratii incorecte.