Daca divizia mobila a LG n-ar fi existat deloc, compania LG din Coreea de Sud ar fi avut cu siguranta un an mai bun. Compania a reusit sa genereze un profit de 667,7 milioane de dolari, dar a pierdut destul de mult vanzand smartphone-uri.
Cand te gandesti la smartphone-uri, exista mari sanse ca LG este unul dintre brandurile care iti vin in minte. Ei bine, LG nu este in niciun caz o companie mica si exista de destul de multa vreme.
Cu toate acestea, se pare ca in ciuda faptului ca exista de multa vreme, compania pare sa piarda bani in domeniul smartphone-urilor. Compania a anuntat cele mai noi rezultate financiare ale sale si a afirmat ca a pierdut 130,5 milioane de dolari cu divizia sa mobila.
Bazandu-ne pe cele mai noi rezultate financiare, asta inseamna ca LG ar fi pierdut peste 400 de milioane de dolari in acest an numai din cauza smartphone-urilor.
Dar in ciuda faptului ca a pierdut aproape o jumatate de miliard de dolari in 2018, se pare ca compania nu vrea sa renunte la domeniul telefoanelor inteligente.
Potrivit LG, „Se asteapta ca lansarea smartphone-ului V40 ThinQ va stimula vanzarile in cel de-al patrulea trimestru. Cu imbunatatirea strategiei de business, compania continua sa consolideze si sa implementeze o fundatie mai profitabila”.
Compania precizeaza, de asemenea, ca pierderea ar fi fost mai mare decat 130 de milioane de dolari daca n-ar fi existat smartphone-urile de clasa mijlocie. Acestea fiind spuse, LG nu este singura companie care pierde bani in domeniul telefoanelor.
Avand in vederea ca piata smartphone-urilor incepe sa se satureze, incepem sa vedem cum unele companii incep sa renunte. De exemplu, Sony s-a retras deja de pe cateva piete din lume, in timp ce HTC si-a vandut echipa de telefoane catre Google.