Pe scena de la Radio City Music Hall, CEO-ul YouTube, Susan Wojcicki, a dezvaluit ceva surprinzator: serviciul are un numar foarte mare de utilizatori conectati in conturile lor in fiecare luna.
Numarul nu ii include pe utilizatorii care nu sunt conectati in conturile lor, ceea ce inseamna ca numarul real de utilizatori care folosesc serviciul YouTube este cu siguranta mult mai mare.
Cu exceptia platformelor precum Netflix si Hulu, YouTube este mai mult sau mai putin platforma principala atunci cand vine vorba despre vizionarea clipurilor video online.
Din acest motiv, nu este surprinzator sa aflam ca compania a dezvaluit recent ca gazduieste aproximativ 1,8 miliarde de utilizatori conectati in conturile lor pe luna. Trebuie remarcat faptul ca acel numar de 1,8 miliarde este doar al celor conectati, adica acei utilizatori care sunt conectati in conturile lor de YouTube atunci cand vizioneaza clipuri video.
Asta inseamna ca numarul total de utilizatori ar putea fi considerabil mai mare, daca ii iei in considerare pe cei care urmaresc clipuri video si nu sunt conectati. Astfel ca YouTube si-a anuntat, de asemenea, planurile pentru noi productii originale pe care planuieste sa le lanseze.
„Folosim accesul global al YouTube pentru a lumina povestile umane care ne inspira, care ne determina sa fim mai inteligenti si care demonstreaza potentialul a ceea ce putem obtine”.
Aceste productii originale includ Will Smith: The Jump Off, Priyanka Chopra: If I Could Tell You Just One Thing, Jack Whitehall: Training Days si Best Shot. De asemenea, compania va aduce inapoi productiile originale anterioare pentru un al doilea sezon, cum ar fi Untitled Demi Lovato Project, The Super Slow Show Season 2 si The Super Slow Show Season 2.