Serviciul de streaming HBO Max din Statele Unite s-a lansat saptamana trecuta fara niciun suport si integrare pentru dispozitivele Roku (care se conecteaza la TV), iar noi date de la o serie de firme de cercetare arata cat de problematic ar putea fi acest lucru pentru noul serviciul de streaming HBO Max de continut video.
Roku domina timpul de vizionare in randul dispozitivelor de streaming. Compania Roku totalizeaza 44% din timpul de vizionare in Statele Unite, potrivit cercetarilor Conviva.
Asta spre deosebire de cel mai important rival al sau – Amazon Fire TV – care totalizeaza circa 19% din timpul de vizionare. De asemenea, Roku si-a crescut timpul de vizionare cu circa 50% fata de anul trecut, pe baza comentariilor oficiale ale companiei.
Timpul petrecut vizionand continut prin dispozitive de streaming conectate la TV, dispozitive precum Roku si Amazon Fire TV, a crescut dramatic in timpul pandemiei de coronavirus Wuhan.
Conform unor noi informatii de la Nielsen, in martie, 76% dintre locuintele din Statele Unite aveau macar un astfel de device conectat la TV.
Pana pe 30 martie, orele petrecute vizionand continut cu aceste device-uri a crescut cu 81% fata de aceeasi perioada a anului trecut, insumand aproape 4 miliarde de ore de continut in fiecare saptamana in Statele Unite.
Desi succesul acestor device-uri s-a mai domolit intre timp, dispozitivele de streaming inca se bucura de un succes peste media normala.
Constatarile saptamanale ale Nielsen arata cate ore de continut sunt transmise pe saptamana prin dispozitive de streaming conectate la TV in Statele Unite. In acest moment, serviciul HBO Max nu se afla pe Roku.
Compania WarnerMedia din Statele Unite – care detine HBO Max – e constienta de faptul ca serviciul de continut video ar beneficia daca ar exista pe Roku. „A fi disponibil pe dispozitivele de streaming pe care consumatorii le folosesc pentru a accesa aceste retele este foarte important”, a declarat Tony Goncalves, director la HBO Max.