Compania Facebook va plati utilizatorii pentru a posta continut pe profilele lor. Cu toate acestea, exista un anumit prag de eligibilitate. Dar acel prag a fost redus substantial intre timp.
Facebook incearca cu disperare sa concureze cu TikTok, Instagram si YouTube. Intr-o postare pe blog, compania FB a anuntat ca incepe testarea capacitatii de a posta clipuri Reels si Povesti de pe Instagram pe Facebook, facand mai usor pentru utilizatori sa-si posteze continutul pe platforme diferite.
Conform FB, compania a actualizat cerintele de eligibilitate pentru parteneriate de publicitate care le vor permite creatorilor sa foloseasca Pagini pentru a oferi brandurilor permisiunea de a posta reclame pe paginile lor.
In plus, compania extinde programul bonus care plateste creatorii sa posteze pe Facebook. Dar nu e atat de simplu. E nevoie de implicare pentru a fi platit, dar e interesant de vazut cum compania FB e interesata sa plateasca pentru postarile de pe profile. Conform companiei FB:
„De asemenea, continuam sa invitam mai multi creatori pe programul nostru bonus Performance care rasplateste creatorii pentru implicarea puternica asupra continutului lor de pe FB. Si implementam bonusuri suplimentare, astfel incat utilizatorii sa-si creasca veniturile”.
In urma anuntului companiei YouTube din SUA de mai devreme in aceasta saptamana, Facebook reduce pragurile de eligibilitate pentru creatori, pentru a castiga bani pe FB cu profilele lor.
Anterior, utilizatorii aveau nevoie de cel putin 1000 de urmaritori in ultimele 60 de zile pentru a fi eligibili pentru a-si monetiza continutul de pe profil.
Acum, creatorii au nevoie de 500 de urmaritori in ultimele 30 de zile pentru a activa monetizarea continutului de pe profil. De asemenea, compania Facebook doreste sa permita utilizatorilor sa monetizeze clipurile Reels folosind muzica licentiata.