Fossil Group a declarat ca a intrat intr-un acord de licentiere cu compania germana BMW pentru ceasuri si smartwatch-uri BMW, acord care va dura cativa ani.
Primele produse vor fi disponibile in curand si vor fi vandute prin canalele companiei germane, dar si prin reteaua globala a Fossil. Pretul actiunilor companiei Fossil a crescut cu peste 215% in acest an pana in prezent.
Fossil, un jucator de renume in industria ceasurilor la moda de business, a anuntat ca a creat un acord de licentiere cu producatorul de masini Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft (sau BMW) pentru ceasuri si smartwatch-uri.
Asta inseamna ca ceasurile si smartwatch-urile cu brandul BMW vor fi disponibile incepand cu acest an. Compania germana nu va fi cea care le va produce.
Fossil le va produce si le va vinde sub brandul BMW pe care l-a licentiat de la compania germana. Producatorul de ceasuri a confirmat ca primele ceasuri si smartwatch-uri cu brandul companiei germane vor fi disponibile in 2019.
Acordul de licentiere este valabil pana in 2023, asa ca cele doua companii vor lansa destul de multe produse impreuna in anii urmatori. Primele produse de anul viitor vor fi vandute la cele peste 4000 de canale de vanzare ale companiei germane, pe langa reteaua globala de vanzari Fossil.
„Asteptam cu nerabdare sa ne aducem cunostintele de proiectare de ceasuri si smartwatch-uri pasionatilor BMW din intreaga lume”, a declarat Kosta Kartsosis, presedinte si CEO al Fossil Group.
Compania a creat deja o varietate de smartwatch-uri bazate pe platforma Wear OS a Google. Prin urmare, primul smartwatch cu brandul companiei germane ar putea fi de asemenea propulsat de acest sistem de operare.
Cu toate acestea, nu se stie in acest moment daca dispozitivele vor avea caracteristici exclusive pentru gama BMW. De asemenea, informatiile despre pret nu sunt cunoscute.