Producatorul auto BMW vaneaza tehnologia bateriilor solid-state, la fel ca majoritatea celorlalti din industrie. BMW a anuntat un parteneriat cu compania Solid Power pentru a dezvolta si comercializa tehnologia de baterii solid-state a celei din urma companii pentru a fi utilizata in masinile electrice.
BMW este foarte interesata de viitorul industriei de masini electrice si nu este deloc surprinzator. Compania a efectuat recent o serie de investitii pentru a-si dezvolta tehnologiile de conducere fara sofer si pentru masinile electrice.
Compania BMW din Germania a anuntat ca se alatura companiei de acumulatoare pentru a dezvolta si comercializa baterii solid-state care vor fi folosite in masinile electrice. In general, acumulatoarele de acest tip sunt considerate a fi mai sigure decat cele Li-ion conventionale.
Totusi, acestea au anumite limitari, cum ar fi intervalele de temperatura si densitatea curentului electrodului. In plus, acestea nu au fost produse la scara larga, inca, si nu la un pret destul de competitiv pentru ca oamenii sa renunte la cele Li-ion.
Compania de acumulatoare a sustinut recent ca a realizat un progres in tehnologia bateriilor solid-state prin incorporarea unui anod metalic de litiu de mare capacitate in acumulatoarele cu litiu pentru o capacitate energetica care este de pana la 3 ori mai mare decat cele Li-ion.
„Colaborarea cu BMW este o validare suplimentara a faptului ca inovatia cu baterii solid-state va continua sa imbunatateasca masinile electrice. Asteptam cu nerabdare sa lucram cu BMW pentru a impinge limitele dezvoltarii bateriilor xEV”, a declarat Doug Campbell, fondatorul si CEO-ul companiei de acumulatoare Solid Power.
Resursele si experienta BMW vor ajuta compania sa-si comercializeze noua tehnologia de baterii. Gigantul german de masini nu s-ar supara sa foloseasca aceasta tehnologie in masinile sale electrice din viitor.