BBC Research & Development a anuntat un parteneriat de cercetare de cinci ani cu 8 universitati din Marea Britanie pentru a folosi potentialul inteligentei artificiale in mass-media pentru a imbunatati continutul.
Deci, ce determina ca un program de televiziune sau un film sa fie de succes? Sau mai degraba cum determina studiourile daca un film sau o idee de televiziune nou-nouta merita investitia?
Exista multi factori care sunt luati in considerare, dar se pare ca la BBC se incearca utilizarea inteligentei artificiale pentru a ajuta la imbunatatirea programelor.
Aceasta noua initiativa anuntata de BBC Research & Development va fi realizata in colaborare cu 8 universitati din Marea Britanie, iar acestea vor beneficia de inteligenta artificiala pentru a intelege mai bine ce vrea publicul, de ce vor asta si ce fel de impact ar putea avea astfel de emisiuni asupra lor.
De asemenea, inteligenta artificiala va ajuta la crearea unei experiente de vizionare imbunatatite si mai personalizata. Potrivit lui Matthew Postgate de la BBC, „BBC a fost mereu cea mai buna la combinarea creativitatii cu tehnologia. Pe masura ce reinventam tehnologia, putem vedea oportunitatile pe care datele si mecanismele le invatare le deschid pentru noi, talentele noastre de creatie si pentru publicul nostru. Acest parteneriat ne va ajuta sa patrundem in noi locuri si sa ne asiguram ca vom continua sa oferim publicului nostru cele mai bune rezultate in domeniul transmisiei publice in viitor”.
Desi platforme video cum ar fi YouTube si Netflix pot determina felul de clipuri video care iti plac pe baza lucrurilor pe care le-ai urmarit anterior, presupunem ca faptul ca BBC foloseste inteligenta artificiala la stabilirea programelor pentru a-si imbunatati continutul cu adevarat nu este ceva exagerat.