Avand in vedere ca compania Spotify continua sa se listeze la bursa, Apple inainteaza un pas pentru a-si intensifica dominanta in serviciile muzicale. Sursele spun ca Apple este aproape de a achizitiona Shazam, aplicatia populara care permite oamenilor sa identifice orice melodie, emisiune TV, film sau reclama in cateva secunde.
Shazam a fost una dintre primele aplicatii de recunoastere a melodiilor disponibile pentru smartphone-uri, iar functionalitatea sa s-a extins pana in punctul in care poate recunoaste pana si emisiuni TV.
Apple a integrat, de asemenea, aplicatia si functionalitatea acesteia in iOS, iar utilizatorii pot sa-i ceara asistentului virtual Siri sa caute melodii cu Shazam, fara a deschide practic aplicatia.
Acum se pare ca compania s-a gandit ca, in loc sa lucreze cu Shazam, de ce sa nu achizitioneze pur si simplu compania? Potrivit unei stiri de TechCrunch, se pare ca Apple este se pare interesata sa achizitioneze compania, iar valoarea achizitiei ar fi de 400 de milioane de dolari si ar putea fi anuntata luni.
Nu este clar ce intentioneaza compania cu Shazam, mai ales ca Shazam este deja integrat in iOS. Cu toate acestea, este posibil ca Apple vrea sa imite una dintre caracteristicile lui Pixel 2, adica abilitatea de a identifica melodiile datorita unei functii care asculta nonstop, astfel incat, probabil, prin achizitionarea Shazam, compania Apple spera sa aduca aceasta caracteristica si pe dispozitivele iOS in viitoarele actualizari.
In orice caz, compania Apple rareori isi dezvaluie planurile pentru achizitiile lor, asa ca, chiar daca o confirma, probabil ca nu vom sti la inceput, ci mai tarziu, cand s-ar putea sa apara undeva prin iOS, asa ca tratati aceste informatii cu precautie deocamdata. Dar reveniti mai tarziu pentru mai multe informatii,