Poate ca are mai mult de 40 de ani, dar Apple este un brand incredibil de atragator pentru tineri. O noua cercetare de la Fluent confirma ca Apple Music este cea mai populara platforma de streaming de muzica atat pentru Generatia Z, cat si pentru Milenari.
Cand vine vorba despre platformele de streaming de muzica, exista practic destul de multe optiuni pentru utilizatori dintre care pot alege. Cu toate acestea, in ceea ce priveste alegerea platformei preferate, se pare ca varsta cuiva ar putea fi un factor care influenteaza decizia.
Un studiu recent efectuat de compania de consultanta Fluent a dezvaluit ca Generatia Z si Milenarii prefera mai probabil Apple Music, in detrimentul celorlalte servicii.
Cei care se intreaba trebuie sa stie ca Generatia Z reprezinta tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, in timp ce Milenarii sunt cei care au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani. Acestia folosesc mai mult Apple Music.
Prin acest studiu s-a aflat ca cei din grupul Generatia Z au o proportie de abonare la Apple Music de 19%, spre deosebire de 17% pentru Spotify. Potrivit studiului, milenarii au un procent de abonare la Apple Music de 14% si de 9% pentru Spotify, in timp ce cei de 35 de ani sau mai in varsta au numai un procent de 5% fiecare platforma.
De asemenea, prin studiul companiei Fluent, s-a descoperit ca urmatorul cel mai mare procent de abonare pentru Generatia Z ar fi YouTube Red care este de 10%, in timp ce Generatia Z are un procent de abonare pentru servicii precum Google Play Music de 3%, 5% pentru iHeartRadio si 6% pentru Pandora.
Acestea fiind spuse, desi studiul arata ce platforma ar putea prefera fiecare grup de varsta (milenari si Generatia Z), este greu de negat ca Spotify este inca liderul de piata, in prezent. Compania a confirmat recent ca platforma lor are 60 de milioane de abonati cu plata, ceea ce este mai mult decat are Apple Music. Ultima data cand am auzit, Apple Music avea 20 de milioane de abonati cu plata.