Apple Inc. a stabilit un buget de 1 miliard de dolari pentru a produce continut original in urmatorul an, potrivit unor oameni familiarizati cu aceasta situatie – un semn care arata cat de serios este producatorul de iPhone-uri cu privire la intrarea in lumea Hollywood-ului.
Avand in vedere strategiile de marketing ale companiei si bogatia sa, asta inseamna ca Apple poate fi un rival destul de puternic intr-o piata plina in care noi jucatorii media si companiile media traditionale se lupta intre ele.
Nu este niciun secret ca Apple vrea sa patrunda in Hollywood cu productiile sale. Compania a lansat cateva productii pana acum, cum ar fi Carpool Karaoke si Planet of the Apps, desi trebuie sa recunoastem ca acestea nu au fost primite prea favorabil la Hollywood.
Dar se pare ca asta nu a impiedicat compania sa incerce mai din greu. Intr-o stire de The Wall Street Journal (citata de MacRumors), compania a pus se pare deoparte un miliard de dolari pe care aceasta ii va folosi pentru scopul acesteia de a patrunde in Hollywood.
Avand in vedere cat de multi bani cash are Apple (sute de miliarde de dolari), presupunem ca acest lucru nu este chiar o surpriza. Acel miliard de dolari va fi folosit pentru a ajuta la procurarea si producerea a 10 productii TV pentru Hollywood.
De asemenea, se spune ca fondul va fi controlat de veterani ai Hollywood-ului, cum ar fi Jamie Erlicht si Zack van Amburg, care au fost angajati de Apple in luna iunie.
La ce productii pentru Hollywood trebuie sa ne asteptam exact, ramane de vazut, dar trebuie sa recunoastem ca compania va avea probabil nevoie de niste productii destul de grandioase daca spera ca vor putea genera ceva interes.
De asemenea, nu este clar daca aceste productii pentru Hollywood vor fi parte a Apple Music, sau daca Apple are de gand sa le ofere separat de abonarea la Apple Music, dar pana ce compania ofera un punct de vedere oficial, tratati aceste stiri cu o doza de precautie deocamdata.