Airbnb a realizat o noua isprava: 4 milioane de listari la scara globala. Compania din San Francisco, Statele Unite, ofera acum listari in 191 de tari, iar numarul total de listari este mai mare decat cele ale brandurilor de hoteluri din top 5 combinate. Statele Unite ramane cea mai mare piata a Airbnb cu 660.000 de listari.
Airbnb a schimbat cu siguranta felul in care calatorim pentru ca, pentru calatorii care cauta cazare care este mai ieftina decat la hotel, platforma este de obicei un bun punct de plecare.
Sa nu mai mentionam ca uneori anumite locatii ar putea fi practic mai convenabile decat un hotel, sau ar putea oferi o priveliste mai buna asupra tarii sau zonei pentru ca se afla intr-o zona mai putin turistica.
De fapt, Airbnb a crescut destul de puternic, pana in punctul in care, potrivit unei stiri de Hotel News Now (citata de Business Insider), platforma are mai multe listari la scara globala decat cele top 5 branduri de hoteluri combinate.
Numarul de listari pe platforma se spune acum ca este de peste 4 milioane in toata lumea. Cu toate acestea, avand in vedere ca este considerabil mai usor pentru Airbnb sa adauge o listare pe platforma sa decat ca un brand de hotel sa-si deschida o noua locatie, este evident cum a reusit Airbnb sa prinda din urma si sa depaseasca toate aceste hoteluri.
Compania ofera in prezent listari in 191 de tari, desi aceasta a intampinat anumite probleme, cum ar fi legalitatea proprietarilor de locuinte care isi transforma apartamentele si casele in gazduire Airbnb.
De asemenea, exista anumite probleme cu gazdele/oaspetii care au avut un impact asupra reputatiei companiei, dar per ansamblu se pare ca lucrurile par sa decurga destul de bine pentru companie.