Unul dintre directorii executivi ai unei companii care administreaza un serviciu de streaming, a confirmat faptul ca compania va lansa pentru serviciul de streaming un abonament mai ieftin finantat prin reclame.
Co-CEO-ul Netflix, Ted Sarantos, confirma faptul ca Netflix va implementa un nivel finantat prin reclame. Conform unei stiri de The New York Times de luna trecuta, compania va lansa un abonament mai ieftin pana la sfarsitul anului 2022.
Conform CEO-ului, Netflix nu poate ignora un segment important de clienti care cred ca Netflix e prea scump pentru ei si pe care nu i-ar deranja publicitatea. Potrivit lui Sarantos, co-CEO al companiei, compania adauga un nivel cu reclame, un abonament mai ieftin in schimbul reclamelor.
Oamenii au auzit ca serviciul de streaming ar putea lansa un nivel finantat prin reclame inca de cand co-CEO-ul Reed Hastings declara ca nu se opune acestei decizii.
Decizia companiei din Statele Unite de a lansa un abonament mai ieftin cu reclame survine dupa scaderea numarului de abonati pentru prima oara intr-un deceniu in trimestrul 1 al acestui an.
In primul trimestru, compania din Statele Unite a raportat o pierdere de 200.000 de abonati, comparativ cu cel de-al patrulea trimestru al anului trecut. In ciuda acestui fapt, Netflix e in continuare cel mai mare serviciu de streaming din lume.
Acesta insumeaza 222 de milioane de abonati. In acest moment, nu e clar la ce companie de reclame va apela serviciul Netflix. Mai devreme in aceasta luna, Wall Street Journal relata faptul ca NBCUniveral si Google ar putea fi companiile pretendente.
Daca serviciul de streaming Netflix va lansa un abonament cu reclame mai ieftin, acesta ar rivaliza cu Disney Plus care si acesta ar putea lansa un nivel cu reclame pana la sfarsitul anului.