fbpx

Filmul pentru care Netflix si Apple liciteaza sume incredibile

Filmul pentru care Netflix si Apple liciteaza sume incredibile

Se crede ca, pana ce nu apare un vacccin sau se gaseste un tratament viabil pentru coronavirus, pare improbabil pentru o multime de activitati sa revina la normal. Una dintre aceste activitati este mersul la cinematograf pentru a urmari un film si, chiar daca cazurile de infectari in cinematografe sunt rare, oamenii sunt totusi ingrijorati. Drept urmare, studiourile de film trebuie sa gaseasca o noua modalitate de a-si lansa filmele. Cum vor putea fi lansate peliculele in pandemie (in afara de TV care nu-ti permite sa alegi ce sa urmaresti)? Poate ca serviciile de streaming precum Netflix si Apple ar putea fi raspunsul.

CITESTE SI:  Pentru ce va cheltui Netflix 100 de milioane de dolari in New York

Un tweet din partea lui Drew McWeeny, insider al industriei cinematografice din SUA, sustine ca Apple si Netflix sunt implicate intr-o licitatie frenetica pentru viitorul film James Bond “No Time To Die”.

In prezent, filmul acesta este programat pentru a fi lansat in cinematografe in 2021. Inainte, lansarea in cinematografe era stabilita pentru 2020, dar ulterior a fost reprogramata pentru 2021.

Dar avand in vedere pandemia, nu e sigur daca lansarea nu va fi reprogramata mai tarziu din nou. Astfel ca McWeeny sustine ca compania MGM se confrunta cu presiuni pentru a vinde pelicula unui serviciu de streaming.

CITESTE SI:  De ce Disney Plus s-ar putea sa nu functioneze pe toate dispozitivele

Iar Apple si Netflix au licitat sume incredibile pentru acest film James Bond. Nu s-au dezvaluit sumele licitate de Netflix si Apple, dar, avand in vedere popularitatea francizei James Bond, aceasta ar fi de un real folos pentru ambele servicii de streaming, mai ales daca unul dintre aceste servicii (cel al Apple sau Netflix) este capabil sa obtina drepturile exclusive de difuzare a filmului James Bond.

CITESTE SI:  Ce procent dintre dispozitivele Apple ruleaza iOS 12

Nu e sigur acum cum vor evolua lucrurile cu licitatia, dar lucrurile se vor lamuri in timp. Intre timp, compania Disney a incercat sa gaseasca alternative pentru peliculele care ar fi trebuit sa fie lansate in cinematografe.

De exemplu, pentru filmul Mulan al Disney, compania a ales sa-l lanseze pe serviciul de streaming Disney+, fiind nevoie ca clientii sa plateasca 30 de dolari in plus pentru a-l urmari mai devreme.