fbpx

Filmul care poate costa Netflix 600 de milioane de dolari

Filmul care poate costa Netflix 600 de milioane de dolari

Netflix doreste sa obtina drepturile de difuzare ale unui film. Cu toate acestea, acest lucru nu va fi ieftin, conform unor noi stiri. Se crede ca serviciul de streaming Netflix ar fi nevoit sa plateasca 600 de milioane de dolari doar pentru acel lungmetraj.

S-a dezvaluit inainte de weekend ca companiile Apple si Netflix licitau pentru drepturile de a difuza in exclusivitate viitorul film James Bond No Time To Die pe serviciile lor de streaming.

Acest lucru se datoreaza lansarii lungmetrajului in cinematografe care a fost reprogramata pentru 2021 si, avand in vedere incertitudinea pe fondul pandemiei de coronavirus, lansarea acestui film pe servicii de streaming, cum ar fi Netflix, nu ar trebui sa fie o idee rea.

CITESTE SI:  Apple nu va produce noul Mac Pro in Statele Unite, ci in aceasta tara. Probabil

Cu toate acestea, se pare ca obtinerea drepturilor de difuzare a lungmetrajului James Bond No Time To Die poate depasi resursele financiare pe care Apple si Netflix sunt dispuse sa le aloce.

Asta pentru ca, conform stirilor, MGM doreste pana la 600 de milioane de dolari pentru a vinde filmul catre serviciul de streaming al Apple sau cel al Netflix. S-a indicat ca pretul maxim pe care oricare dintre cele doua companii ar fi dispusa sa-l plateasca este de 300 de milioane de dolari, suma menita sa acopere costurile de productie ale MGM si o parte pentru a compensa faptul ca MGM nu poate lansa filmul in cinematografe.

CITESTE SI:  De ce Foxconn ar putea incepe sa produca iPhone-uri in mare parte in India

Sa plateasca 600 de milioane de dolari pentru un singur film depaseste resursele unei singure companii, chiar si pentru o companie la fel de bogata ca Apple.

CITESTE SI:  Apple interzice oficial aplicatiile antivirus de slaba calitate din App Store

In plus, exista si alte chestiuni logistice care trebuie sa fie luate in considerare de serviciile de streaming Apple si Netflix, cum ar fi activitatile promotionale care implica lungmetrajul, plus sponsorii care probabil au avut acorduri cu MGM in ceea ce priveste promovarea. Acestea fiind spuse, MGM ar fi pierdut bani din cauza intarzierii filmului, pierderile fiind estimate la aproximativ 30-50 de milioane de dolari.