HBO Max, serviciul de streaming lansat in 2020, isi scumpeste abonamentul cu 1 dolar, desi acum exista un catalog mai redus de continut. Compania si-a motivat cresterea pretului abonamentului printr-un comunicat.
Urmatorul serviciu de streaming care majoreaza pretul abonamentului e HBO Max. Aceasta e prima scumpire a acestui serviciu de streaming dupa lansarea sa din 2020.
Incepand de joi, pretul unui nou abonament la HBO Max e de 15,99 dolari pe luna, in crestere cu un dolar. Abonatii existenti vor plati noul pret la urmatoarea facturare de dupa 11 februarie. Conform unui comunicat al serviciului de streaming din Statele Unite:
„Cresterea pretului cu un dolar ne va permite sa continuam sa investim in oferirea de continut cultural nou si sa imbunatatim experienta de client pentru toti utilizatorii”.
Desi platforma Netflix din SUA si-a crescut de-a lungul anilor costul abonamentului in mod repetat, in ultimele luni, multe servicii de streaming si-au crescut costurile in incercarea de a dovedi investitorilor ca pot crea businessuri viabile.
Dar avand in vedere faptul ca serviciul HBO Max din Statele Unite a inlaturat o multime de productii, inclusiv Westworld si sute de animatii clasice, dar si episoade din serialul Sesame Street, aceasta crestere a pretului abonamentului pare ceva exagerat, pentru ca acum platiti cu un dolar mai mult pentru mai putin continut.
Cu toate acestea, pretul abonamentului cu reclame al HBO Max nu va creste, ci se va mentine de 9,99 dolari pe luna. In luna aprilie a anului 2022, compania WarnerMedia a fuzionat cu Discovery.
Capitalul de piata al celor doua companii combinate – WarnerMedia si Discovery – e acum de 30 de miliarde de dolari. Aceasta suma e jumatate din capitalul lor de piata comun care era imediat dupa fuziunea celor doua companii din Statele Unite.