Dupa cum unii cunosc, compania Walmart din Statele Unite a lansat acum doi ani un serviciu de streaming video – Vudu. Vestea noua este ca aceasta companie a decis sa vanda acea platforma.
Acum cativa ani in urma, compania Walmart a anuntat ca va intra pe scena streamingului prin lansarea propriului serviciu denumit Vudu. Acesta e similar cu alte servicii de streaming care ofera continut video.
Cu toate acestea, se pare ca compania a decis sa renunte la acesta. Conform companiei Walmart din SUA, va vinde serviciul de streaming catre Fandango, platforma online de bilete de film.
Nu e clar pentru ce suma a fost vanduta platforma si care au fost motivele pentru care Walmart a vandut-o, dar vestea buna pentru abonatii Vudu este ca platforma de streaming va continua neintrerupta si neschimbata dupa preluarea de catre Fandango, sau macar deocamdata.
De asemenea, ca parte a acordului de vanzare, Vudu va continua sa propulseze magazinul digital si TV al companiei Walmart din Statele Unite pe site-ul sau web, iar clientii Walmart vor putea continua sa-si foloseasca logarea Walmart si portofelul pentru a realiza achizitii pe Vudu.
Acestea fiind spuse, Fandango ofera deja propriul sau serviciu de streaming care se numeste FandangoNOW. Asa ca, prin cumpararea acelei platforme, va putea profita de influenta si raspandirea Vudu, serviciu despre care se spune ca este instalat pe 100 de milioane de dispozitive si PC-uri de living room si pe circa 14,5 milioane de dispozitive mobile.
Va fi interesant de vazut cat de benefica va fi cumpararea serviciului de streaming Vudu pentru Fandango si daca ii va fi utila in acest spatiu deja aglomerat si populat de companii precum Netflix, Hulu, Amazon Prime Video, Disney+ si, mai recent, Apple TV+.