Conform publicatiei Bloomberg din Statele Unite, a aparut un posibil pret pentru abonamentul cu reclame mai ieftin al serviciului de streaming Netflix.
Serviciul de streaming din Statele Unite va lansa un abonament mai ieftin cu reclame, pentru a atrage noi abonati si pentru a-i pastra pe cei deja existenti ai platformei.
Acest nou nivel ar putea costa jumatate din pretul actual de 15,49 dolari pe luna al abonamentului standard fara anunturi, conform Bloomberg. Potrivit Bloomberg, serviciul de streaming ar putea percepe un pret de 7 pana la 9 dolari pe luna pentru nivelul cu anunturi.
Acel abonament cu reclame si cu pret redus ar putea include 4 minute de publicitate la fiecare ora de continut. Serviciul Netflix ar putea afisa anunturi inainte si in timpul unor filme si seriale, dar nu si la sfarsit.
Oamenii familiarizati cu planurile companiei Netflix indica faptul ca compania isi doreste sa faca oferte cat mai nesemnificative impreuna cu agentii de publicitate pentru a nu coplesi utilizatorii cu reclame.
Publicitatea nu va fi nici targetata, asa ca celor mai multi utilizatori le va aparea acelasi anunt. Microsoft va oferi reteaua de publicitate pentru companie.
Asadar, cand va fi lansat abonamentul cu reclame al platformei de streaming? Conform unor stiri, compania Netflix din Statele Unite va lansa acel nivel mai ieftin in ultimele trei luni ale anului.
Acest nivel cu anunturi si cu pret redus se va lansa pentru cel putin 6 piete ale serviciului de streaming Netflix. De asemenea, lansarea completa va avea loc anul viitor.
Conform unei declaratii anterioare a companiei Netflix din Statele Unite, nu tot continutul va fi disponibil cu abonamentul cu reclame cu pret redus.