Daca credeati ca abonamentul cu reclame al serviciului de streaming Netflix va fi similar cu abonamentul obisnuit dar cu reclame, cu regret va informam ca va inselati. Conform codului din aplicatia Netflix descoperit de dezvoltatorul Steve Moser, compania din Statele Unite ar putea permite functia de descarcari offline doar pentru nivelul fara reclame si mai scump.
In prezent, serviciul de streaming are trei niveluri de abonament. Cel de 9,99 dolari pe luna ofera continut la claritate standard si posibilitatea de a viziona continut simultan doar pe un ecran.
Abonamentul de 14,99 dolari pe luna ofera continut HD si posibilitatea de a viziona Netflix pe doua ecrane in acelasi timp. Abonamentul de 19,99 dolari ofera continut 4K si HDR; continutul poate fi vizionat pe 4 ecrane simultan.
Nu e surprinzator ca Netflix doreste sa pastreze functia de descarcari offline doar pentru abonamentele fara reclame. Conform lui Ted Sarandos, co-CEO al companiei, nivelul cu reclame nu va include acelasi continut precum cel fara publicitate.
Si exista dificultatea de a difuza anunturi pe continutul offline. Nu e ceva imposibil, dar e complicat. Istoric, Netflix nu a tratat functia de descarcari offline ca pe un avantaj.
In 2016, cand serviciul de streaming a inceput sa permita descarcari offline, co-CEO-ul a declarat pentru CNBC ca aceasta functie e destinata pietelor emergente in care conexiunile Wi-Fi sunt rare.
La acea vreme, compania a lansat functia de descarcari offline dupa alte servicii de streaming. De exemplu, Amazon Prime ofera functia de descarcari offline de cativa ani. Unii presupun ca oamenii nu se aboneaza la Netflix si din motive fara legatura cu pretul, inclusiv internetul deficitar.
Microsoft a anuntat in iulie ca va oferi tehnologie publicitara pentru Netflix, oferindu-i infrastructura de reclame pentru noul abonament cu reclame al serviciului de streaming.