Un anumit segment din continutul unui serviciu de streaming de filme si seriale va fi oferit fara reclame in cadrul abonamentului sau cu reclame. Acest lucru ar fi valabil si pentru continutul produs de studiouri terte.
Abonamentul cu reclame al serviciului de streaming Netflix s-ar putea sa nu difuzeze anunturi pentru intregul catalog de continut inclus, ci doar pentru o parte din acel continut.
Conform unei stiri de Bloomberg, Netflix ar putea elimina anunturile pentru filmele originale mai noi din cadrul abonamentului cu reclame, dar si pentru anumite seriale pentru copii.
Bloomberg relateaza ca Netflix s-ar putea sa nu difuzeze anunturi in cadrul filmelor originale atunci cand sunt lansate pentru prima data. In schimb, va difuza acele anunturi la o data ulterioara.
Acum e inca prea devreme pentru a presupune pentru cat timp Netflix va oferi un film fara anunturi in abonamentul cu anunturi. Dar conform Bloomberg, decizia ar putea reduce ingrijorarile producatorilor conform carora anunturile ruineaza experienta de vizionare.
Si continutul original pentru cei mici va fi oferit fara anunturi, similar cu Disney Plus cu viitorul sau abonament cu anunturi. Aceasta decizie s-ar putea extinde si pentru continutul produs de studiouri terte si difuzat in cadrul abonamentului cu reclame.
Potrivit Bloomberg, unele studiouri s-ar putea sa nu permita serviciului de streaming Netflix sa difuzeze anunturi in timpul filmelor si serialelor lor. In schimb, Netflix ar putea difuza anunturi inainte sau dupa acestea.
Unele dintre licentele de continut pe care serviciul de streaming Netflix le-a obtinut s-ar putea sa nu permita prezentarea filmelor si seriale impreuna cu reclame. Din acest motiv, Netflix ar putea achita o suma intre 10 si 15% „din valoarea actuala a acordurilor pentru a-si asigura drepturile”. Serviciul de streaming Netflix a confirmat lansarea unui abonament cu reclame la cateva luni dupa ce a raportat o scadere a numarului de abonati.