Conform unei noi stiri, producatorul auto BMW doreste sa le ofere un serviciu de abonament proprietarilor de masini de la aceasta companie. BMW a explicat de ce s-a gandit la acest serviciu, dar altii s-au gandit ca acest serviciu de abonament are un alt scop decat cel declarat de companie.
In cadrul unei extinderi a magazinului sau ConnectedDrive Store, BMW doreste sa le ofere proprietarilor masinilor sale optiunea de a accesa anumite caracteristici hardware si software printr-un abonament lunar.
BMW nu a detaliat exact modul in care va functiona serviciul de abonament, dar versiunea scurta este ca producatorul auto ar oferi asistenta si functii de confort selecte in schimbul unei taxe.
Toate caracteristicile pe care producatorul auto doreste sa le monetizeze vor fi deja incorporate in masina atunci cand o cumparati – si le puteti plati prin ConnectedDrive Store.
BMW considera ca, facand unele componente hardware si software accesibile in schimbul unei taxe optionale, se ofera clientilor flexibilitate financiara. Sa ne imaginam ca cumparati un model cu scaune incalzite.
Puteti plati pentru aceasta caracteristica numai in lunile friguroase ale anului. In mod similar, daca ulterior vindeti masina altcuiva, acea persoana poate personaliza autoturismul pentru a include doar lucrurile pe care si le doreste.
Desigur, modul nu prea caritabil de a descrie intreaga idee cu acest serviciu este ca BMW vrea sa castige mai multi bani cu masinile sale care si asa nu erau destul de ieftine.
Chiar si unul dintre modelele sale mai accesibile costa circa 36.000 de dolari. Putem presupune ca, pe langa acest pret, majoritatea oamenilor nu vor sa mai plateasca si o taxa lunara pentru caracteristici pe care masina deja le include.
Este simplu de vazut de ce un serviciu de abonament ca acesta ar fi atragator pentru un producator auto. Acest serviciu de abonament ar permite companiei BMW sa continue sa genereze bani cu masinile sale chiar si dupa ce acestea au fost cumparate.