Aproape nicaieri nu e zgomot la fel ca pe pista de curse in care participa niste dragstere. Acestea emit de obicei un zgomot infernal de 150 de decibeli, dar un dragster electric e mai silentios.
Destul de recent, un dragster electric a stabilit un record, chiar daca nu se compara cu masinile traditionale de curse de 8000CP. Cel pe electricitate a stabilit un record de viteza pentru masinile pe electricitate: 321 de kilometri la ora.
Acesta a fost condus de pilotul Steve Huff si se numeste „Current Technology”. Un nume destul de bine ales pentru acest autovehicul electric de record. Evident, aceasta masina de curse pe electricitate nu se compara cu viteza la care poate ajunge una cu motor cu ardere interna, dar e totusi un inceput.
Cursele cu masini devin mai prietenoase cu mediul inconjurator, deoarece primul dragster in intregime pe electricitate si pe patru roti a ajuns pentru prima data la o viteza de 321 de kilometri pe ora.
Condusa de pilotul Steve Huff, masina lui a atins 321 de kilometri la ora la Tucson Dragway din Arizona. Pilotul a petrecut aproape toata iarna lucrand la acea masina care, conform site-ului sau web, are 1950CP.
Recordul a intrecut anteriorul cel mai rapid dragster electric care a atins 304 de kilometri la ora anul trecut. Desigur, 321 de kilometri la ora nu e ceva impresionant pentru unul cu motor cu ardere interna.
Dar pentru un dragster electric e o realizare importanta, una care ar putea reprezenta un nou standard pentru cursele cu masini electrice in general.
De asemenea, scepticii vor putea observa ca masinile pe electricitate au un potential impresionant. Ce parere ai despre recordul stabilit de acel dragster electric pe pista de curse? Consideri ca sunt prea silentioase si ca astfel se pierde tot farmecul?