In ziua de azi, oamenii sunt destul de ingrijorati. Incalzirea globala, un posibil nou razboi mondial, cresterea costurilor de sanatate, razboaiele comerciale si rudele cu opinii politice diferite care ne invadeaza prin intermediul social media. Dar mai exista un motiv de ingrijorare, masinile electrice cu autonomie redusa. O masina electrica de lux, opulenta si plina cu tehnologie este Audi E-Tron. Autonomia sa minima i-ar putea indeparta pe unii, iar procedura de incarcare este mai dificila decat ar trebui.
Furnizata de acumulatori de 95kWh, autonomia de 328 de kilometri ar trebui sa fie minimul. Dar calitatea unei masini electrice nu are legatura numai cu cifrele si cu autonomia, Audi E-Tron are mai multe lucruri de oferit.
Audi E-Tron este o masina electrica plina cu tehnologie, luxoasa si care este placut de folosit, chiar daca va trebui sa te opresti destul de des pentru a o incarca daca te deplasezi pe distante foarte lungi, din cauza autonomiei minime reduse. Dar e posibil ca modelele E-Tron mai scumpe ofera o autonomie mai multumitoare.
Avand un pret de pornire de 74.800 de dolari, Audi E-Tron este un SUV elegant cu autonomie oarecum rezonabila si care vine cu luxul la care oamenii se asteapta de la acest producator auto.
Se spune ca interiorul masinii electrice Audi este confortabil, elegant si ca are un amestec bun de tehnologie si opulenta. Sistemul de infotainment al E-Tron e cea mai recenta versiune a MMI din partea Audi.
Este oferita o experienta dual-screen cu feedback haptic care creeaza senzatia apasarii unor butoane fizice in timp ce atingi ecranul. Trebuie remarcat ca apasarea touchscreen-ului necesita mai multa presiune decat un ecran tipic, dar se spune ca oamenii se vor obisnui intr-o zi sau doua.
Daca esti utilizator Apple, trebuie sa afli ca feedbackul haptic al masinii electrice opulente Audi E-Tron nu e suportat de Apple CarPlay. Ceea ce mai este important de mentionat e ca masina electrica Audi E-Tron dezvolta o putere de 400CP, poate accelera pana la 100km/h in 5,5 secunde si accepta incarcare de pana la 150kW. Aceste aspecte ar trebui sa-i multumeasca pe majoritatea, desi autonomia minima poate ca nu