Un anumit producator auto a dezvaluit ca isi va inchide serviciul de abonament. Desii nu s-a mentionat motivul inchiderii acelui serviciu, unii au speculat care ar putea fi acel motiv. Unul dintre motive poate fi faptul ca clientii proprietari de masini nu folosesc astfel de servicii.
In ultimii ani, a aparut o noua tendinta in care companiile se concentreaza pe abonament. Acest lucru a fost deja observat la filme, seriale si muzica, dar si la software, asa ca nu e surprinzator ca si producatorii auto se focuseaza pe asta.
Cu toate acestea, se pare ca serviciile de abonament auto nu sunt neaparat o idee inspirata, pentru ca o stire de la Autoblog a dezvaluit ca producatorul auto BMW si-a incheiat aceste servicii.
Compania germana BMW nu a mentionat motivul, dar motivul poate fi speculat. Mercedes-Benz lansase anterior un serviciu similar, dar ulterior l-a inchis pe motiv ca popularitatea era mediocra.
De asemenea, au existat reclamatii din partea clientilor cu privire la nevoia de a reloca obiecte personale dintr-o masina in alta in mod constant.
Nu ar fi surprinzator daca acestea ar putea fi unele dintre motivele pentru care producatorul auto BMW din Germania si-a inchis serviciul.
Acestea fiind spuse, exista inca unii producatori auto care isi continua abonamentele, cum ar fi Volvo. Exista, de asemenea, Cadillac care si-ar putea relansa serviciul sau de abonament cu reprezentatii auto, dar va trebui sa avem rabdare pentru a vedea ce randament va avea acest abonament.
Ce parere ai despre faptul ca producatorul auto BMW din Germania isi inchide serviciul de abonament? Crezi ca este necesar ca BMW sa-si inchida acel serviciu sau crezi ca aceste servicii au rostul lor in industria auto pe plan global?