fbpx

De ce Hyundai angajeaza un inginer NASA

De ce Hyundai angajeaza un inginer NASA

Compania Hyundai din Coreea de Sud angajeaza un fost inginer NASA care se numeste Jaiwon Shin. Hyundai are de gand sa foloseasca acest fost inginer NASA angajat pentru a intra intr-o piata care ar putea ajunge la 1,5 trilioane de dolari in urmatorii 20 de ani.

Multi se intreba ce ne rezerva viitorul in ceea ce priveste transportul. Oamenii vor mai conduce masini pe sosele peste 20 de ani? Vom zbura cu propulsoare personale?

CITESTE SI:  Cum vor fi diferite noile iPhone-uri ale Apple fata de cele actuale, probabil

Ramane de vazut, dar se pare ca Hyundai este interesata de masinile zburatoare si doreste sa-si consolideze divizia cu noua sa angajare. Compania din Coreea de Sud a anuntat ca l-a angajat pe Dr. Jaiwon Shin, un fost inginer NASA specializat in aeronautica.

Inginerul NASA va lucra la Hyundai in calitate de vicepresedinte executiv al companiei si director al Diviziei de Mobilitate Aeriana. Divizia de Mobilitate Aeriana e practic un mod mai cochet de a spune divizia pentru masini zburatoare a companiei.

CITESTE SI:  De ce copia fizica a jocului Overwatch pentru Nintendo Switch nu e chiar fizica

Compania pare sa creada ca masinile zburatoare ar putea fi solutia la traficul din ce in ce mai aglomerat. Potrivit fostului inginer NASA, “Dupa ce am lucrat la cercetarea si dezvoltarea aviatiei de ultima generatie la NASA timp de 30 de ani, sunt foarte incantat de oportunitatea de a contura acum strategia de mobilitate aeriana urbana la Hyundai Motor Group. Noua echipa de la Hyundai va dezvolta tehnologii de baza care vor stabili compania ca forta motrice a mobilitatii aeriene urbane, un sector despre care se crede ca se va transforma intr-o piata in valoare de 1500 de miliarde de dolari in urmatorii 20 de ani”.

CITESTE SI:  De ce Apple a anulat dispozitivul AirPower de incarcare wireless

Ramane de vazut daca masinile zburatoare vor avea succes. Dar se realizeaza o multime de cercetari pentru masinile zburatoare, o zona pe care si compania Hyundai din Coreea de Sud vrea sa o exploreze.

Facebook