fbpx

Cum s-ar putea masinile viitorului auto-repara, datorita unui startup

Cum s-ar putea masinile viitorului auto-repara, datorita unui startup

Un anumit startup din Tel Aviv, Israel, a gasit o modalitate de a le permite masinilor viitorului sa-si detecteze propriile defectiuni si sa se auto-repare.

Chiar inainte ca masinile fara sofer sa devina ceva obisnuit pe sosele, autoturismele moderne incep sa semene ca niste computere sofisticate pe roti. Pentru autoturismele conectate s-au scris 150 de milioane de randuri de cod, fata de cele 145.000 de randuri de cod necesare pentru misiunea Apollo 11.

CITESTE SI:  Ce produse vor integra cipul AI revolutionar al LG

Odata cu avansarile tehnologice, o multime de chestii software au fost integrate in masinile viitorului. Autoturismele Tesla ale viitorului sunt un exemplu in acest sens. Dar nu e suficient.

Un startup din Tel Aviv, Israel, lucreaza la un sistem de “auto-reparatie” care detecteaza defectiunile dintr-o masina si le repara. Desigur, “auto-reparatia” nu inseamna ca autoturismul se va transforma ca prin magie intr-o tehnologie nepamanteana.

Trebuie sa fie mentionat faptul ca este vorba despre un soft al startup-ului care auto-repara defectiunile dintr-o masina inainte ca conducatorul auto sa le observe, ceea ce e un progres urias.

CITESTE SI:  De ce utilizatorii Facebook din Australia s-ar putea sa nu mai vada stirile publicatiilor

Pe langa potentialele defectiuni, acest sistem al startup-ului din Israel iti permite sa actualizezi softul din masina fara nicio perioada de oprire. Tehnic, acest sistem al startup-ului foloseste flexibilitatea invatarii automate si a inteligentei artificiale pentru a facilita detectarea/reparatia defectiunilor dintr-un autoturism fara a fi nevoie sa opreasca.

E posibil ca acest sistem al startup-ului nu va aut0-repara complet toate defectiunile. Dar faptul ca poate cel putin sa sugereze modificari pentru a preintampina defectiunile poate fi util multor persoane.

CITESTE SI:  Cum a reusit un utilizator Alexa sa asculte un strain

Pentru ca aceasta tehnologie de auto-reparatie sa fie accesibila pentru o varietate de proprietari de masini, startup-ul din Israel se afla in discutii cu unii dintre cei mai importanti producatori auto din Germania, SUA, Coreea de Sud si Japonia, dupa cum relateaza The Jerusalem Post.