Compania testeaza discret Google Hire, un sistem de tracking al joburilor care pare sa rivalizeze cu servicii precum Greenhouse, Lever si LinkedIn, a aflat Axios. Serviciul le permite angajatorilor sa posteze joburi si sa accepte si sa administreze cereri.
Am vazut cum compania a incercat sa imite anumite aplicatii si servicii populare in trecut. Atunci cand social media era pe val, compania a incercat sa profite de asta si a lansat Orkut iar apoi Google+, desi putem spune ca nici una dintre cele doua nu a avut la fel de mult succes pe cat a avut Facebook.
Acum se pare ca compania ar putea incerca sa lanseze o alta platforma social networking denumita „Google Hire” care, potrivit unei stiri de Axios, pare sa fie raspunsul companiei la LinkedIn.
Din ceea ce putem citi in stire, acest serviciu Hire rival pentru LinkedIn le permite angajatilor sa posteze lucruri precum anunturi de joburi si asa mai departe. Compania a confirmat de atunci existenta site-ului Hire intr-o declaratie pentru Engadget in felul urmator, „Google Hire este un produs in dezvoltare care ii va ajuta pe clientii G Suite sa-si administreze procesul de recrutare mai eficient. Produsul le va permite angajatorilor sa colecteze online inscrieri. Numai informatiile pe care un candidat le ofera in mod voluntar vor fi trimise unui angajator ca parte a procesului de inscriere. Informatiile private nu vor fi impartasite”.
Nu este surprinzator ca Google efectueaza experimente ca acestea, asa ca daca Google Hire va deveni in cele din urma un produs complet ramane de vazut. De asemenea, ramane de vazut daca va putea concura cu LinkedIn, Glassdoor si Monster.