Directorul Samsung Mobile care se afla la conducere din decembrie 2014, ar putea simti cel mai tare incidentul cu Galaxy Note 7.
Pe data de 13 octombrie, directorul a declarat ca va gasi cu orice pret cauza exacta a problemei lui Galaxy Note 7 pentru a recastiga increderea consumatorilor in produsele companiei sud-coreene.
Ca urmare a deciziei de incheia capitolul cu Galaxy Note 7 definitiv, putem spune ca increderea pe care clientii au avut-o in Samsung Mobile a primit o lovitura serioasa.
Este adevarat ca in cea mai mare parte Samsung Mobile a produs niste telefoane grozave de-a lungul anilor, dar acest incident este ceva pe care consumatorii nu-l vor uita prea curand.
Cu toate acestea, acest lucru este ceva ce directorul Samsung Mobile, Koh Dong-jin, planuieste sa rezolve.
Intr-o stire de Korea Herald, directorul Samsung Mobile a parut sa se incline profund cerandu-si scuze in timpul unei conferinte de presa organizata de companie si a spus ca „va gasi cu orice pret cauza exacta (a problemei lui Galaxy Note 7) pentru a recastiga increderea consumatorilor, in asa fel incat acestia sa poata folosi produse fara sa aiba ingrijorari ce tin de siguranta”.
Dupa cum se pare, inca nu este clar de ce Galaxy Note 7 a explodat in primul rand. S-a speculat initial ca ar putea fi de vina bateria, dar unitatile de inlocuire au avut baterii produse de o companie diferita si tot au avut probleme asemanatoare.
Ultima data am auzit ca proprii ingineri ai Samsung Mobile inca cauta o solutie la problema si nu au putut replica problemele in propriile lor teste, dar sa speram ca vom avea un raspuns in curand.
Intre timp, in ciuda reculului, stirea sustine ca multi angajati Samsung Mobile continua sa fie alaturi de directorul lor si au oferit mesaje de suport.