Este greu sa concurezi cu producatori de smartphone-uri ca Samsung si Apple, dar Lenovo are un nou plan de atac: o reclama in ziar. A, si un clip pe YouTube de asemenea.
Nu este neobisnuit sa vedem companii care se tachineaza una pe alta in reclamele lor. Samsung recurge la asta in mod regulat si la acest lucru recurge si Microsoft.
Vedem acum ca si Lenovo recurge la asta, iar compania a incercat practic sa omoare doua pasari cu o singura piatra.
Ultima lor reclama in ziar critica atat pe Apple iPhone 7, cat si pe Samsung Galaxy Note 7, sfatuindu-i pe oameni sa „omita sapteurile”.
Lenovo a pus o reclama de o pagina in The York Times intr-o dimineata, reclama il infatiseaza pe Samsung Galaxy S7, Apple iPhone 7 si pe Samsung Galaxy Note 7 spunand „omiteti sapteurile”.
Nicio reclama nu poate fi considerata completa daca nu-ti directioneaza atentia catre ceva, iar Lenovo vrea ca tu sa omiti smartphone-urile Apple iPhone 7 si Samsung Galaxy S7 in favoarea lui Moto Z.
In caz ca te intrebi de ce Lenovo cheltuie bani pentru a promova smartphone-uri Motorola, asta este pentru ca detine Motorola.
Reclama ofera o scurta descriere a lui Moto Z, precum si pentru Moto Mod-urile care sunt in esenta carcase care pot fi adaugate la dispozitiv pentru a adauga functionalitate suplimentara.
Lenovo a postat de asemenea un clip pe Youtube care arata oameni omitand sapteurile si fiind entuziasmati in legatura cu Moto Z.
„Motorola on that hard attack with #skipthesevens ad in the New York Times. My mouth was dropped reading this” pic.twitter.com/LcQ9FOWdNy – Candace Day (@candacemar) 15 septembrie, 2016.
https://youtu.be/hQcIzfdm8U4