Nu este niciun secret ca achizitiile in-app sunt un model profitabil de business. Tocmai de aceea multi dezvoltatori de aplicatii au optat pentru a face achizitiile in-app mai mult sau mai putin o caracteristica standard in jocurile lor.
Indiferent ca este un model pay-to-win in care gamerii care platesc pentru achizitii in-app primesc elemente care ii ajuta pe ei sa se faca mai puternici in joc, sau acestea pot fi in mare parte achizitii cosmetice pentru a schimba doar felul in care arata personajele lor.
Acestea fiind spuse, Pokemon GO pare sa fie destul de profitabil datorita faptului ca se bazeaza pe franciza Pokemon, iar ultima data am auzit ca jocul Pokemon GO a reusit sa adune peste 200 de milioane de dolari de la gameri de la lansarea sa.
Daca va intrebati cum a ajuns Pokemon GO la aceasta cifra, am putea avea un indiciu multumita unui sondaj efectuat in Marea Britanie care a dezvaluit ca peste un milion de gameri au cheltuit bani reali in joc.
Potrivit sondajului efectuat de YouGov in Marea Britanie, s-a descoperit ca cei mai multi dintre gamerii Pokemon GO au cheltuit bani undeva intre 1 si 15 lire.
Cu toate acestea, exista o categorie de gameri Pokemon GO din Marea Britanie care au cheltuit mai multi bani, 250 000 dintre ei cheltuind mai mult de 15 lire, in timp ce aproximativ 150 000 dintre ei au cheltuit bani de peste 30 de lire.
De asemenea acestia au descoperit ca exista aproximativ 7000 de gameri Pokemon GO din Marea Britanie care practic au cheltuit bani de peste 75 de lire pentru achizitiile in-app.
Seful YouGov, Stephen Harmston, a spus, „Este o greseala sa credem ca este doar o dambla pentru oamenii tineri. Datele noastre arata clar ca nu doar ca o multime de oameni au descarcat jocul, dar si ca cea mai mare parte inca il joaca”.