TikTok lanseaza noi instrumente de profil, dar care nu sunt pentru utilizatorii obisnuiti. Noile instrumente ale platformei de clipuri video sunt pentru producatorii de muzica. Acestea constau intr-o noua fila – de muzica – care va aparea pe profilele TikTok ale muzicienilor.
Platforma de clipuri video TikTok din China a prezentat Artist Account care ofera actualilor si viitorilor muzicieni noi cai de a-si organiza profilele in moduri care sporesc descoperabilitatea.
Noua suita de instrumente nu e doar pentru vedetele aflate in ascensiune: emblematicii in materie de pop pot de asemenea adauga o eticheta de artist la profilele lor, oferind muzicii lor propria lor fila langa clipurile, aprecierile si continutul lor repostat.
Pentru a fi eligibili pentru o eticheta de artist, reprezentantii platformei TikTok din China spun ca veti avea nevoie de cel putin patru sunete si melodii incarcate in aplicatie.
Artistii pot atasa una dintre melodiile lor la acea fila a profilului, astfel incat sa apara prima in fila lor de muzica. Daca un muzician lanseaza continut nou, aplicatia va eticheta melodiile cu eticheta „new” timp de 14 zile inainte si cu pana la 30 de zile dupa ce devin live.
Orice noi piese vor fi automat adaugate la fila Muzica a profilului. TikTok spune ca peste 70.000 de artisti folosesc deja noile instrumente.
Aplicatia s-a dovedit a fi un teren fertil pentru viralizarea continutului noilor artisti si a producatorilor consacrati de muzica deopotriva, datorita vitezei fulger a trendurilor video de dans si lifestyle.
Impactul TikTok asupra industriei de muzica a fost atat de urias incat chiar si servicii de streaming precum Spotify au analizat experimentarea cu fluxuri discovery de melodii mai intai cu video.