The Information relateaza faptul ca Twitter va percepe de la anumiti utilizatori o suma de 1000 de dolari pe luna. Dar nu de la utilizatorii obisnuiti, ci de la businessurile si companiile de pe platforma. Pentru a-si pastra bifa aurie.
Twitter doreste sa genereze venituri de pe urma businessurilor de pe platforma, cerandu-le 1000 de dolari pe luna pentru a-si pastra bifele aurii, potrivit unei stiri de The Information.
Dupa cum a subliniat publicatia The Information, brandurile care nu platesc cei 1000 de dolari pe luna isi vor pierde bifele aurii, dar nu e clar in acest moment cand se va intampla asta.
Mesajele interne vazute de The Information au dezvaluit si ca Twitter intentioneaza ca perceapa inca 50 de dolari pe luna pentru a adauga bife fiecarui cont afiliat unui business.
Acest lucru corespunde unei capturi de ecran postate de consultantul social media Matt Navarra care indica catre ceea ce pare a fi un e-mail intre Evan Jones, un manager de produse Twitter, si un business oarecare. Conform e-mailului:
„In calitate de abonat timpuriu, veti obtine o bifa aurie pentru organizatia dv. si bife de afiliati pentru asociatii dv. […] Daca ati dori sa va abonati, Verified for Organization costa 1000 de dolari pe luna si 50 de dolari pe luna in plus pentru afiliati, cu o luna gratuita”.
Twitter a lansat bifele aurii – care costa acum 1000 de dolari pe luna – inainte de programul Verification for Organization (denumit anterior Blue for Business) care permite companiilor sa se verifice si sa se distinga intre acestea pe platforma de social media.
De asemenea, le permite companiilor si businessurilor sa adauge bife care infatiseaza versiuni in miniatura ale imaginilor lor de profil Twitter pentru conturile care apartin de angajati, directori si oricine altcineva e asociat cu brandul si businessul, la fel ca micul logo Twitter de pe profilul lui Esther Crawford, manager de produse al companiei.