Un anumit serviciu a devenit primul serviciu de muzica prin streaming care a depasit 200 de milioane de abonati cu premium, adica cu plata. In plus, numarul total de utilizatori activi lunar (care ii include si pe cei fara plata) a crescut la 489 de milioane.
Numarul de abonati cu plata ai serviciului de muzica Spotify a crescut la 205 milioane (31 decembrie). Asta a anuntat compania astazi, in cadrul unui comunicat despre venituri.
Acest numar reprezinta o crestere cu 14% fata de 31 decembrie 2021. Acest lucru a contribuit la cresterea utilizatorilor activi lunar ai Spotify la 489 de milioane, o crestere de 20%.
Aceste cifre pentru trimestrul 4 din 2022 au depasit asteptarile companiei Spotify care estima anterior un numar total de abonati cu plata de 202 milioane si un numar de utilizatori activi lunar de 479 de milioane.
Acest comunicat a aparut la o saptamana dupa ce Spotify a anuntat ca va concedia 6% dintre angajati, ceea ce insumeaza circa 600 din totalul personalului.
Dar, ca alte companii tehnologice care se confrunta cu aceeasi scadere economica, cel mai nou comunicat al companiei Spotify indica faptul ca situatia financiara a companiei nu s-a inrautatit in mod semnificativ in ultimele luni.
Conform The Verge, motivul pentru aceste concedieri din industria tehnologica ar putea fi legat de investitori si nu de profit. Serviciul de muzica prin streaming Spotify s-a confruntat cu pierderi de 231 de milioane de euro in trimestrul 4 din 2022.
Dar acest lucru nu difera foarte mult de performanta serviciului de muzica din trecut, mai ales ca Spofity obisnuieste sa prioritizeze cresterea numarului de abonati in detrimentul obtinerii de profit in fiecare trimestru.
Acele pierderi de 231 de milioane de euro se afla sub pierderile de 300 de milioane de euro estimate de serviciul de muzica prin streaming Spotify pentru trimestrul 4 al anului 2022.