In urma preluarii Fitbit de catre Google si rebrandurii sale, motorul de cautare gigant lucreaza pentru a-si integra serviciile cu cele ale companiei preluate.
Din 2023, va fi necesar un cont Google pentru unii utilizatori de dispozitive ale companiei cumparate. Dupa care, pana in 2025, toate conturile existente vor fi mutate in cadrul companiei care gestioneaza motorul de cautare.
O pagina de asistenta spune ca, incepand cu 2023, crearea unui nou cont Fitbit si activarea de noi dispozitive si caracteristici vor necesita un cont la compania cumparatoare.
Detinatorii de conturi existente vor putea trece la un cont Google sau vor ramane cu autentificarea Fitbit existenta pana cel mai devreme in 2025, dupa care suportul pentru conturile companiei cumparate se va incheia.
In acest moment, utilizatorii serviciilor companiei cumparate pot utiliza conturile Google printr-o pagina dedicata de autentificare Fitbit sau sa se autentifice cu Google. Acest lucru difera de utilizarea contului dv. Google pentru a va conecta, pentru ca sunt doua conturi separate care nu partajeaza date intre ele.
O conditie a cumpararii companiei era ca compania cumparatoare din SUA sa garanteze Comisiei Europene in 2020 ca va mentine datele utilizatorilor acelei companii separate de sistemele motorului de cautare.
De asemenea, compania din Statele Unite a garantat ca nu va utiliza datele pentru a viza cu reclame timp de cel putin 10 ani utilizatorii serviciilor companiei preluate din zona economica europeana.
In prezent, puteti utiliza „Continuati cu Google” pentru a va autentifica cu conturile Fitbit desktop. Compania cumparatoare din Statele Unite considera ca aceste masuri sunt pozitive.
Conform paginii de asistenta, beneficiile includ o autentificare unica pentru Fitbit dar si pentru alte servicii Google, securitate de cont de varf in industrie, controale de confidentialitate pentru utilizatorii Fitbit si noi functii.