Smartphone-ul Nothing Phone 1 se vinde de doar doua luni, dar compania Nothing a dezvaluit deja cateva cifre timpurii de vanzari pentru acel telefon in India, tara in care dispozitivul s-a lansat pe 21 iulie.
Intr-un interviu pentru GSMArena, vicepresedintele si directorul general pentru India al Nothing, Manu Sharma, a declarat ca compania a vandut 100.000 de smartphone-uri Phone 1 in primele 20 de zile prin retailerul local Flipkart si ca peste 10 milioane de utilizatori s-au inscris pentru a fi notificati atunci cand acest telefon Nothing Phone 1 se lanseaza pe piata din India.
Sharma spune ca smartphone-ul Nothing Phone 1 e cel mai bine vandut telefon pe Flipkart cu pret de in jur de 378 de dolari. E surprinzator ca un telefon atat de nou si de la o companie abia infiintata s-a vandut in 100.000 de unitati in India, dar acest dispozitiv nu se compara cu rivalii de pe piata de smartphone-uri din India.
Conform analistilor IDC, 35 de milioane de telefoane au fost livrate in intervalul aprilie-iunie (trimestrul 2) in acest an in India, adica in medie 11,7 milioane pe luna.
Desi IDC nu a publicat inca cifrele pentru iulie-august (trimestrul 3), anul trecut s-a raportat ca 48 de milioane de telefoane au fost vandute in trimestrul 3 in India, adica 16 milioane pe luna.
Oricum ar fi, cota de piata a Nothing cu Phone 1 in India e de sub 1%. Comparativ cu alte startup-uri independente care incercau sa se lanseze in zona smartphone-urilor, cifrele companiei Nothing sunt mai favorabile.
Potrivit analistului IDC Francisco Jeronimo, startup-ul de smartphone-uri Essential a livrat doar 88.000 de unitati ale lui Essential Phone in 2017, acel telefon lansandu-se in luna august a acelui an. Startup-ul Essential a contestat aceasta stire, pe motiv ca vanzarile de smartphone-uri din acel an erau de fapt formate din 6 cifre.