Jeremi Gorman, fostul director de business al Snap, isi paraseste compania pentru a lucra intr-o alta companie. Aceasta e insotita de Peter Naylor care a lucrat de asemenea la Snap pentru businessul de anunturi.
Netflix are un nou director care sa conduca divizia de reclame a companiei. Acel director era directorul de business al companiei Snap si un director de top pentru reclame la acea companie: Jeremi Gorman.
Aceasta a anuntat marti ca pleaca de la Snap pentru a lucra la Netflix impreuna cu fostul angajat Snap Peter Naylor (care era vicepresedintele pentru reclame pentru Americi al fostei companii).
Asta indica doi oameni familiarizati cu chestiunea. Cei doi angajati pleaca de la Snap pe fondul unei restructurari a echipei de reclame si a concedierilor din cadrul acestei companii de social media in aceasta saptamana.
Potrivit The Verge, compania Snap isi va concedia 20% dintre angajati incepand de astazi. Si Netflix a concediat angajati in acest an, sute de angajati, dupa prima scadere a numarului de abonati din ultimul deceniu.
Dar pentru a impedica scaderea si mai drastica a numarului de abonati, Netflix va lansa un abonament mai ieftin cu reclame care va costa 7-9 dolari pe luna si care nu va permite descarcari offline.
Un purtator de cuvant al Netflix, Kumiko Hidaka, a confirmat ca Jeremi Gorman va fi presedintele Netflix pentru publicitate globala si ca se va afla in subordinea directorului de operatiuni Greg Peters. Peter Naylor va conduce organizatia pentru livrari de reclame a Netflix si se va afla in subordinea lui Jeremi Gorman.
Potrivit lui Greg Peters: „Experienta indelungata a lui Jeremi in conducerea businessurilor publicitare si fondul lui Peter in echipele de vanzari de anunturi vor fi esentiale, pe masura ce extindem optiunile pentru abonati cu abonamentul cu reclame”.