Sony tocmai a avut o zi a investitorilor in Tokio, lucru care ar putea parea un pic coplesitor, avand in vedere cantitatea de strategie de business si analize discutate pentru a acoperi diverse aspecte ale corporatiei internationale gigantice.
Compania a lansat in trecut niste telefoane grozave, dar de-a lungul anilor a devenit evident ca eforturile companiei in tari ca Statele Unite sunt reduse si ca Sony pare sa se concentreze mai mult pe piata natala a Japoniei unde telefoanele sunt de obicei lansate prima data, urmate de o lansare in Statele Unite daca exista.
Presupunem ca nu este ceva nou, dar Sony Mobile a confirmat oficial ca isi va reduce atentia pe piete ca India, China si Statele Unite.
Se pare ca acest lucru se datoreaza faptului ca producatorul se asteapta la o crestere considerabil mai mica comparativ cu estimarile de anul trecut (0,3% versus estimarile de anul trecut de 8,1%).
Asta nu inseamna ca Sony va iesi de pe acele piete. Acestia vor continua sa opereze in aceste piete, doar ca poate atunci cand vine vorba despre lansarile telefoanelor noi, aceste piete precum India, China si Statele Unite s-ar putea sa nu fie neaparat prima alegere a Sony Mobile, sau ca acestia s-ar putea sa nu mai cheltuiasca la fel de mult pe marketing si sa primeasca exclusivitati la furnizorii de servicii mobile.
Este pacat, avand in vedere ca Sony ne-a oferit niste telefoane destul de solide in trecut, dar este de inteles, avand in vedere ca piata din ziua de azi pare sa se multe catre producatorii chinezi de telefoane care sunt recunoscuti pentru faptul ca lanseaza telefoane puternice la preturi mai mici. Sa speram totusi ca compania Sony va avea mai mult succes in viitor cu telefoanele sale.